معرفی انواع یو پی اس

معرفی ups و راهنمای خرید یو پی اس

معرفی انواع یو پی اس

معرفی ups و راهنمای خرید یو پی اس

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

یک سوم شرکت های نوپا که امروز تاسیس شده اند بیش از 10 سال زنده نمی مانند ، بنابراین وقتی یک شرکت 100 ساله می شود ، ارزش دارد که یک لحظه به بررسی تاریخچه آن بپردازید.

پاناسونیک

شرکت ژاپنی تولید محصولات الکترونیکی که امروزه با عنوان تلفن پاناسونیک در کشور ما محبوب شده است با تولید و عرضه محصولات اندک شروع به کار کرد و به تدریج به محصولات خود افزود. این شرکت از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برد. در دوره جنگ توانست سود ببرد. این شرکت همچنین بحران های اقتصادی مختلفی را برطرف کرده است. پاناسونیک به طور مرتب و اهسته حرکت میکند ، در سطح جهان گسترش یافته و امروز نیز به آینده فناوری از جمله همکاری با تسلا ادامه می دهد. در اینجا تاریخچه مختصری از قرن اول شرکت آمده است:

پاناسونیک در 7 مارس 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا ، که در آن زمان 23 سال داشت ، تأسیس شد. پیش از این ، او و همسرش ، مومنو ایو ، و برادر نوجوانش ، توشیو ، در یک خانه دو نفره زندگی می کردند. ماتسوشیتا پس از کار به عنوان کارآموز در سازندگان هیباچی و دوچرخه و کار برای شرکت نور الکتریکی اوزاکا ، طرحی را برای نوع جدیدی از سوکت نور ارائه کرده بود.

با وجود دلسردی از سرپرست وی ، ماتسوشیتا و خانواده وی سعی کردند وسایل را از خانه خود بفروشند. آنها حتی برخی از ارزشمندترین دارایی خود را فروختند تا بتوانند اوضاع را کنترل کنند. در همین حال ، ماتسوشیتا ارائه محصولات خود را متنوع کرد و در نهایت سفارش صفحات عایق فن برقی را نیز انجام داد.

کم کم فروش بیشتر سبب شد که آنها به خانه ای بزرگتر نقل مکان کنند و در این حال کارهای تولید لوازم خانگی الکتریکی ماتسوشیتا متولد شد. ماتسوشیتا به سرعت خط تولید شرکت را گسترش داد . در اواخر سال 1918 ، تعداد کارمندان این شرکت به 20 کارمند افزایش یافته بود.

آنچه که تاریخ نشان داده است ، ماتسوشیتا از زمان خود جلوتر بود. هنگامی که این شرکت 2 ساله بود و 28 کارمند داشت ، او آنچه را "Hoichi Kai" نامید ، تشکیل داد که به معنی  "یک جامعه یک مرحله ای" است. او در این کار  کارکنان را برای بازی در ورزش و شرکت در سایر فعالیت های تفریحی جمع کرد.

یکی دیگر از تاکتیک های رهبری غیر متعارف که ماتسوشیتا از آن حمایت می کرد شفافیت بود. در اوایل دهه 1920 ، نگهداری کارگران یک مشکل اساسی در ژاپن بود ، ابتدا به دلیل رقابت بین بنگاه ها و سپس به دلیل رکود اقتصادی. فلسفه ماتسوشیتا یکی از اعتماد به نفس بود ، و او تصمیم گرفت تا اسرار تجاری را حتی با کارمندان جدید در میان بگذارد تا اعتماد در تمام سطوح سازمان ایجاد کند. در پایان سال 1922 ، این شرکت 50 کارمند و یک کارخانه جدید داشت.

منبع: https://www.entrepreneur.com/article/310027

 

  • سارا محمدی